Nej, vi ordnar allt, det dras direkt på fakturan
och vi rapporterar det till skatteverket.
Vi har fasta rutiner avseende nyckel- och larmhantering samt övriga uppdragsspecifika uppgifter.
Innan anställning behöver all personal visa utdrag från belastningsregister och alla medarbetare har genomgått sekretessutbildning samt skrivit på sekretessavtal.
Det är enkelt att beställa hemstädning. Du kan antingen maila eller ringa oss, du kan också använda de formulär för förfrågan som finns under respektive tjänst eller boka en tid när vi ringer upp dig.
Vi vet hur viktigt det är, därför arbetar vi bara med fast och återkommande personal för bästa kontinuitet och kvalité i våra uppdrag. Den personal som skall hjälpa dig presenteras av vår lokale städchef vid första städtillfället.
Vi kan snabbt påbörja ditt abonnemang, oftast inom en vecka efter din beställning eller enligt annat önskemål.
Det är bekvämt att vara kund hos oss, inga särskilda förberedelser behöver göras.
Vi fakturerar i efterskott en gång per månad, betalningstid är 30 dagar.
Som kund väljer du om vill ha faktura per e-post eller använda automatisk dragning via autogiro.